2011. október 23., vasárnap

Tökök és levelek

Az őszt már nyáron is nagyon vártam, ezért nagyon sok dekoráció ötletet kerestem össze-vissza. Sajnos sok helyen összefüggésben a Halloween-nel találtam meg, azokat nem használtam. Volt olyan ötlet, ami a sajátom volt, és volt olyan, ami nem.

Már említettem, hogy a tökök nem csak a Halloween jelképei. Nálunk is már elkezdődött a tök-szezon, most hétvégén sütöttem meg az első sütőtököt, és mondhatom, hogy nagyon finom. Utána egy forró tea, és tökéletes hangulatot varázsol a hideg napokon. Bár az új ablakomnak köszönhetően, most 23°C-tól indul a szobámban hőmérséklet, ami igazán kellemes. Három réteg helyett, már csak két, vagy egy réteg pulcsit is elég viselnem. Egy kicsit fázós vagyok.

De a lényegre, egy minta alapján megcsináltam a papírtököket és még mellé egy asztaldíszt is, ami műfűből és őszi ágakból áll. Nem tudom, hogy anyum honnan szerezte, de jól mutat az asztalomon. Főleg a Zsolnay tálkám aljában, aminek a teteje sajnos eltörött. De mutatom a képeket.








Ezek után annyira megörültem magamnak, hogy mobil leveleket is szerettem volna, méghozzá ablakdísznek. Mivel ezeket még az ősz legelején csináltam. Illetve, augusztusban, és szeptember elsején raktam fel, ezért egy kicsit kifakultak, de ugyan olyan mutatósak maradtak. Ezekről is hoztam képet kívülről és belülről is lefotóztam.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése