2011. október 20., csütörtök

Zöld karkötők

Nem szó szerint, de egy nagyon mutatós ötlet és még a környezetnek is jót tesz az ember, ha így hasznosítja újra ékszereit.

Volt két sima gumi karkötőm. Még kisebb voltam, amikor egy tini újságban ajándékként vettem őket. Sosem hordtam. Vagy talán max. egyszer húztam fel, de akkor sem maradt meg az emberek emlékezetében.

Ezek azok a bizonyos, szóban forgó karkötők. Amint látjátok nem nagy szám. Évekig nem hordtam és annyira elpakoltam, hogy csak idén ősszel találtam meg. Szerencsémre éppen egy kreatív időszakomban bukkantam rájuk, így rögtön jött az ötlet, hogy hogyan lehetne őket átalakítani úgy, hogy szívesen hordjam és az embereknek is feltűnjön.

Így fogtam egy jó hosszú hímzőfonalat (kéket és zöldet) és makramé technikával teljesen becsomóztam őket, egy sokkal jobb kinézetet adva nekik. Feltűnőbb is lett azzal, hogy erősebb színe van, és közelről megnézve finom csomókon keresztül átcsillognak az eredeti csillámok. A végükre egy kis Technokolt tettem, hogy a csomó ne oldódjon ki.

Ilyenek lettek a karkötők. A kéket vontam be zölddel és az átlátszót kékkel. Mivel esténként dolgoztam rajta így csak körülbelülire tudom megmondani, hogy 1-1,5 óra lehetett az elkészítésük egyenként. Megéri, mert tényleg mutatós, és zöld.

Az újrahasznosított karkötő jó ajándéknak is, vagy saját viseletre. Egyszerű és nagyszerű. Ez saját ötlet alapján készült. Ráadásul a végén jó volt azt érezni, hogy valami zöldet is létrehoztam. Újrahasznosítani jó dolog!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése