2011. október 22., szombat

Nyomtatható kör

Egész héten a pénteki szóbelimre készültem. Minden nap beszéltem Lisztről, hogy a városomban milyen programok lesznek vele kapcsolatban, mégsem tudatosult bennem, hogy ma Liszt nap van, világszerte.

De hogy ezt jóvá tegyem, megnyugtatásképp, hallgattam tőle zenéket és egypár nyomtatható dolgot is készítettem vele kapcsolatban.

Most jöhet a kérdés, hogy miért? Aki esetleg nézi a külföldi oldalakat, láthatja, hogy rengeteg helyen ünnepelnek baráti vacsorával/ebéddel egy-egy ünnepnapon, akár állami ünnep, akár nem. Épp ezért készítettem egy meghívó sablont, amit menüként is lehet használni, névtáblákat az asztalra és természetesen szalvétagyűrűt. Remélem, elnyeri tetszéseteket. Akiknek megmutattam eddig, azoknak tetszett.

A nyomtatás természetesen ingyenes! (Még védjegy nélküliek.)


Szalvétagyűrű (Liszt Ferenc)
Szalvétagyűrű (Liszt zongorája)
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése