2011. október 23., vasárnap

Október 23.

Valamikor úgy tanultam, hogy forradalom, mostanra már Forradalom és Szabadságharc és ma a Szabadság napja van. Reggel a tv-ben néztem az ünnepélyes zászló felvonást és próbáltam végig gondolni, hogy mit lehet erre mondani.

Gondolkoztam azon, hogy hogyan lehetne ezt másképp megünnepelni, de nem jutottam sokra. Átgondoltam a történteket vagy százszor, mégsem találtam benne olyant, ami igazán megihletett volna. Legalábbis, csak annyira, hogy egy háromszög alakú, lyukas, zászlós 1956-os díszítősort csináltam. Ez letölthető, próbáltam szaggatott vonalat kreálni köré, ami mellett ki lehet vágni (sajnos elég érdekesre sikerült). Az alapzászlót kétszer kell kinyomtatni, hogy a sor elején és végén is ott legyen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése