2011. november 6., vasárnap

Őszi sál

Az utóbbi időben egy kicsit eltűntem. Mentség az mindig van: a sálamat kötöttem, és teljesen belefeledkeztem. Le is fotóztam a mintáját meg a színét, vakuval és vaku nélkül, de sajnos nem adja vissza az eredeti színét. Valahol a kettő között van. De kerestem helyette egy őszi falevelet, ami visszaadja a színét.

A minta, mint láthatjátok, káróminta. Imádom. Élőben erre a kis bal alsó sarokban lapító levélkére hasonlít a színe.

Gondoltam, hogy a minta leírását is megosztom veletek. Tényleg nagyon egyszerű, csak én mindig elfelejtem, hogy hány sort csináltam már meg belőle. :)
Nem tudom, hogy hogyan jelöljük a szemeket, úgyhogy saját jelrendszert használok.

Minta leírás:

- : sima szem
+ : fordított szem

1-2. sor:
- - - + - - - - - - - + - - - - - - - + - - - (3-1-7-1-7-1-3)
- - - + - - - - - - - + - - - - - - - + - - -
3-4. sor:
- - + + + - - - - - + + + - - - - - + + + - - (2-3-5-3-5-3-2)
- - + + + - - - - - + + + - - - - - + + + - -
4-5. sor:
- + + + + + - - - + + + + + - - - + + + + + - (1-5-3-5-3-5-1)
- + + + + + - - - + + + + + - - - + + + + + -
5-6.sor:
+ + + + + + + - + + + + + + + - + + + + + + + (7-1-7-1-7)
+ + + + + + + - + + + + + + + - + + + + + + +
6-7. sor:
- + + + + + - - - + + + + + - - - + + + + + - (1-5-3-5-3-5-1)
- + + + + + - - - + + + + + - - - + + + + + -
7-8.sor:
- - + + + - - - - - + + + - - - - - + + + - - (2-3-5-3-5-3-2)
- - + + + - - - - - + + + - - - - - + + + - - 
8-9.sor:
- - - +  - - - - - - - + - - - - - - - + - - - (3-1-7-1-7-1-3)
- - - +  - - - - - - - + - - - - - - - + - - -

Innentől csak ismételünk, ismét lefogyasztjuk (Leírtam számokkal is, mert nekem túl sok volt a vonalka, így biztosabb.)

Jó kötögetést!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése