2011. november 6., vasárnap

Ünnepi tervező


Még két héttel ezelőtt, vagy talán hárommal, találtam egy oldalt, aminek nagyon megörültem. Vagyis inkább a tartalmának. Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de ha jönnek az ünnepek, az idő valahogy felgyorsul és alig marad időm valamire. Épp ezért, mikor megláttam ezt az ünnepi tervezőt, elhatároztam, hogy nekem is kell egy ilyen!
 El is készítettem a sajátomat, persze némi változtatással. Az eredeti linket itt találjátok. Van benne minden, ami kell. A menü megtervezése, naptár, tennivalók listája, ajándék ötletek személyre szabottan, kellékek sütéshez, ajándékokhoz.

Az enyém ilyen lett. A novemberi és a decemberi naptárat tettem bele, az ajándékos rész mögé halvány, ajándékozással kapcsolatos képeket tettem, és a kellékekhez egy pici égősort.
Jelölőnek nem a köröket ragasztottam be, hanem gemkapocsra ragasztottam rá fenyőfa, mikulás és hópehely "flittereket". Nekem nagyon megfelel, főleg mert így újra bírom hasznosítani majd később más ünnepek szervezéséhez is. Készítettem egy összevágott képet a belsejéből. Őszintén szólva az éjszakai lámpánál ez nem mutatott annyira jó, ezért egy kicsit Photoshoppal megpróbáltam világosítani rajta. Nem tudom, hogy mennyire látszanak jól a képek, de remélem,  jól mutat!

(A lapok természetesen eredetiben fehérek.)
Kellékek:
  • Fotóalbum
  • Nyomtatott oldallapok, egyéni ízlés szerint (ha valakinek az enyém kellene, kommentbe írjon és elküldöm e-mailben)
  • ragasztó
  • olló, vagy mintalyukasztó
  • flitterek, gemkapcsok
Ha ezt megcsináltuk, akkor már biztosak lehetünk benne, hogy az ünnepek megtervezve, szervezetten fognak lezajlani.

Jó munkát!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése