2011. december 11., vasárnap

Adventi készülődés

Kissé megkéstem a bejegyzéssel. Pedig már november 30-án kész voltak a fotók. Sajnos közbe jött egy-két dolog, így nem tudtam gépet használni.
Nos, ebben e bejegyzésben az adventi készülődésemet mutatom meg, hogy mit készítettem.

Az adventi naptár!

Sokat gondolkodtam rajta, hogy milyen egy jó, saját kezűleg készített adventi naptár, ami nem annyira idő igényes, de mégis mutatós. Nem foglal nagy helyet, de azért mégis fér bele valami.
A naptár 4 órát vett el egy napomból, de a lelkemnek kellett, hogy megcsináljam, hogy megnyugodjak. Sikerült is, és a célszemély is örült neki, főleg, mivel azt mondtam, hogy nem lesz időm ezt megcsinálni.

Még anyák napjára tanultam meg egy doboz-hajtogatási technikát, Youtuberól, amit itt is alkalmaztam. Nézzétek meg, mert tényleg jó.

Az után, a számok jöttek. Ragasztóval megírtam őket, majd csillámba nyomtam  doboz tetejét és így lettek kész a számok. Először össze-vissza akartam, de teljesen véletlenül sorrendbe kezdtem el, így aszerint folytattam.

Ezek után keresni kellett valamit, amivel fel bírtam tölteni. Találtam is! Az Aldiban vettem egy nagy, karamellás cukorkacsomagot, amiben 4-5 variáció van, és ezeket osztottam el, találomra. Mondhatom, hogy nagy meglepetés volt az adventi naptár, és nagyon örült neki a tesóm. (Nem beszélve a lelkemről, ami megnyugodott, és arról, hoyg ez mennyire egy jó díszítőelem is!)

Játék:
A dobozokat, egy rénszarvasos tányérra fenyőfa-formában rendeztem el. A tesóm feladata, hogy amint megeszi az egyik doboz tartalmát, kezdjen el belőlük egy új karácsonyfát építeni!

Képek:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése